Posjet učenika Zagrebačkoj burzi i Muzeju novca
Autor: Marina Markanović, 24. 3. 2025.
U sklopu tjedna financijske pismenosti, 21. 3. 2025. Upravni referenti i Poslovni tajnici posjetili su Zagrebačku burzu i Muzej novca. Cilj posjeta bio je upoznavanje s radom burze i njezinom funkcijom u gospodarstvu.
Posjet je započeo prezentacijom gdje su naši učenici upoznati s osnovnom funkcijom burze uključujući trgovanje vrijednosnim papirima - dionicama, obveznicama i drugim financijskim instrumentima.
Nakon posjeta burzi uputili smo se u Muzej novca, koji pruža jedinstveni uvid u povijest novca, njegov razvoj od najstarijih vremena do suvremenih oblika plaćanja. Uz stručno vodstvo imali smo priliku vidjeti interaktivnu izložbu koja prikazuje evoluciju novca, uključujući kovanice, papirnate novčanice i digitalne oblike plaćanja. Objašnjeno nam je kako novac djeluje kao sredstvo razmjene, mjera vrijednosti i sredstvo štednje.
Posjet Zagrebačkoj burzi i Muzeju novca bio je iznimno koristan za stjecanje novih znanja o funkcioniranju tržišta i povijesti novca što obuhvaća i povezuje različite discipline uključujući povijest, ekonomiju, sociologiju, a koje posjetiteljima omogućuju širu perspektivu o ulozi novca u ljudskom društvu.
Terensku nastavu organizirale su i vodile prof. Anita Rengel i prof. Vlatka Vrban.
Razredi - tjedan A - od 4.11.2024..pdf
Razredi - tjedan B - od 4.11.2024.pdf
Nastavnici - tjedan A - od 4.11.2024.pdf
- Obavijest o izboru kan...
- Poziv kandidatima na t...
- Natječaj za posao...
- Obavijest o izboru kan...
- Poziv kandidatima na t...
- Natječaj za posao...
- Obavijest o izboru kan...
- Poziv kandidatima na t...
- Natječaj za posao...
- Obavijest o izboru kan...
- Poziv kandidatima na t...
- Natječaj za posao...
- Obavijest o izboru kan...
- Poziv kandidatima na t...
- Natječaj za posao...
HRT1, U istom loncu,... | ![]() |
> U istom loncu (1. dio) |
> U istom loncu (2. dio) |
> U istom loncu (3. dio) |
> U istom loncu (4. dio) |
> U istom loncu (5. dio) |
> U istom loncu (6. dio) |
![]() |
Tv Jabuka, Emisija "... | ![]() |
![]() |