Modernizacija školskog kurikuluma i razvoj praktikuma za obrazovanje o održivoj ekološkoj poljoprivredi
UKUPNA VRIJEDNOST: | 226,860,22 eura |
TRAJANJE: | 12 mjeseci |
GLAVNI NOSITELJ: | Srednja škola Stjepana Sulimanca iz Pitomače |
PARTNERI: | Srednja škola „Stjepan Ivšić“ Orahovica, Srednja škola Bartola Kašića Grubišno Polje, Općina Pitomača, Spider grupa Pitomača. |
VODITELJ PROJEKTA: | Maja Brođanac, dipl.oec. |
Opći cilj projekta je nadograditi školski kurikulum i povećati kompetencije strukovnih nastavnika i učenika strukovnih programa u ekološkoj poljoprivredi. Ekološka ili organska poljoprivreda je bitan element moderne poljoprivredne proizvodnje i s njome povezane prerađivačke industrije. Ekološka poljoprivreda u budućnosti će biti još važnija u izobrazbi poljoprivrednih gospodarstvenika i agroturističkih tehničara. Sadašnji programski sadržaji u školskom kurikulumu nisu osuvremenjeni novim trendovima u poljoprivrednoj proizvodnji kao što ih ne prati niti predviđena praktična nastava. Škola zajedno sa svojim nastavnicima mora se pripremiti kako bi u budućnosti mogla pružati obrazovanje u poljoprivrednim programima bazirano na najsuvremenijim dostignućima u nastavi kroz primjenu praktičnih znanja.
Projekt će osigurati moderne i inovativne sadržaje u obrazovanju u poljoprivredi, baziranih na najnovijim znanjima, prateći relevantne trendove na tržištu ekoloških poljoprivrednih proizvoda.
Održivost modernih metoda poučavanja u ekološkoj poljoprivredi bit će osigurana povećanjem znanja spomenutih strukovnih nastavnika (kroz prilagođene stručne seminare koji će se odvijati na licu mjesta tj. u novom poljoprivrednom praktikumu) te izradom novog priručnika o Osnovama ekološke poljoprivrede (koji će biti korišten unutar školskog kurikuluma, kako od strane nastavnika tako i učenika, isto kao što će ga biti u mogućnosti koristiti lokalni poljoprivredni proizvođači za primjenu novih znanja u vlastitoj poljoprivrednoj proizvodnji).
S druge strane, najveći doprinos ovog projekta bit će u uspostavljanje novog praktikuma za praktičnu nastavu učenika strukovnih zanimanja u poljoprivredi (adaptirana i opremljena jedna učionica zajedno s praktičnom poljoprivrednom proizvodnjim na površinama u sastavu objekta). Praktikum će osigurati dugoročno održavanje stručne prakse za učenike sve tri škole partnera u projektu (s intencijom uključivanja i drugih u vremenu nakon provedbe projekta) tako da će se znanja i kompetencije učenika uvelike povećati stručno vođenom praktičnom nastavom. Štoviše, škole će putem ovih novih kapaciteta za praktičnu nastavu zasigurno brže i kvaltetnije osposobljavati učenike za nove vještine u strukovnim programima poljoprivrede.
Kombinacijom ovog bottom-up pristupa, novih znanja, priručnika i ustrojenog poligona za praktičnu nastavu, ovaj će projekt, kako mi vjerujemo, postići svoje ciljeve - inovativna i znanstveno utemeljena postignuća što ga škole pružaju putem svojih novih kapaciteta i programa.
Razredi - tjedan A - od 11.03.2024..pdf
Razredi - tjedan B - od 11.03.2024.pdf
Nastavnici - tjedan A - od .11.03.2024.pdf
HRT1, U istom loncu,... |
> U istom loncu (1. dio) |
> U istom loncu (2. dio) |
> U istom loncu (3. dio) |
> U istom loncu (4. dio) |
> U istom loncu (5. dio) |
> U istom loncu (6. dio) |
Tv Jabuka, Emisija "... |